רוצה למצוא רופאים בתחום מסוים? הקלד בתיבת החיפוש את תחום ההתמחות המבוקש. לדוגמא: אורתופד, כירורג, מומחה לסוכרת וכו'
BG2

ד"ר סולומון ליאור

מטה תוכלו למצוא פרטים אודות ד"ר סולומון ליאור. תחומי התמחות של ד"ר סולומון ליאור, סוג הרשיון ועוד. שימו לב כי הפרטים באתר מועדכנים ממאגרי מידע חופשיים וממידע שנמסר על ידי הגולשים. במידה ומצאתם מידע שגוי או לוקה בחסר אנא עדכנו אותנו בהקדם. ט.ל.ח

סוג רשיון:
רשיון קבוע
סטטוס:
פעיל
התמחות:
תאריך רשיון:
22/02/2016

האתר מספק מידע כללי בלבד ואין מפעילת האתר מתחייבת בדבר נכונות המידע, העשוי להשתנות מעת לעת.
אין באמור באתר זה כדי לחייב את מפעילת האתר. מחובתו של המבקר באתר לבדוק את נכונות המידע באתר משרד הבריאות הרשמי.

5 1 vote
דרג
הרשמה
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סתיו איכר
סתיו איכר
3 months ago

שלום.
בתאריך ה15.01.24 בשעה 17:00 לערך, הגעתי למיון הדסה עין כרם לאחר שעברתי תאונה שבה נכרתה לי קצה האצבע השלישית ביד שמאל בעקבות טריקה של דלת הרכב שלי.
אין לי דרך למצוא את המילים לתאר את החוויה הקשה שעברתי ויחד עם זאת, אני עוד מתקשה למצוא את המילים שיוכלו לתאר כמה זכיתי להיות מטופלת של ד"ר ליאור סלומון.
את ד"ר סלומון פגשתי במיון, כשאני בוכה, מבוהלת ומאוד כאובה ולא באמת מבינה, לקראת איזה תהליך של החלמה וחוסר וודאות מטורף, אני הולכת לצעוד.
בעוד שהסיטואציה כשלעצמה, מבהילה, לא ברורה ובעיקר מלחיצה, ד"ר סלומון דאג להרגיע, לשקף לי את המצב הרפואי שלי (שייתכן שהאצבע לא תתחבר) ולהבטיח לי שהוא יעשה כל שביכולתו שיהיה בסדר.
המקצועיות של ד"ר סלומון התבטאה לחלוטין בתפירה של האצבע עם הציפורן ובהסברים שנלוו לתהליך ההחלמה, אבל מעבר למקצועיות, עמד מאחורי הרופא בן אדם.
בן אדם שהרגשתי שאכפת לו ממני, שהוא רגיש אליי ולמה שאני עוברת.
עברתי תקופה מטלטלת.
מלהיות שוטרת שעובדת משמרות, סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון, אדם שמתאמן 5 פעמים בשבוע ואישה עצמאית שמשכירה דירה ומחזיקה רכב, הפכתי לתלותית בהוריי וכל השגרה שלי נלקחה ממני לתקופה של כמעט חודשיים והפכתי לשבר כלי.
חודשיים של כאבים, של חוסר שינה ובעיקר חוסר וודאות.
במהלך החודשיים האלו, הייתי במס' ביקורות אצל ד"ר סלומון שבהן הוסרה החבישה על מנת לבחון את מצב האצבע וניתן טיפול מתאים בהתאם לזמן שחלף.
אני לא חושבת שיש ביקורת, שלא יצאתי ממנה בחיוך או בתחושה טובה.
ד"ר סלומון התייחס לכל דמעה ולכל דאגה ולכל שאלה שהייתה לי ותמיד גרם לי להיות אופטימית לגביי סיכויי ההחלמה של האצבע.
היום, אני כמעט חצי שנה אחרי התאונה, בזכות ד"ר סלומון התבשרתי לפני 4 חודשים שהאצבע התחברה חזרה למקום וכנגד כל הסיכויים, נפלה לי הציפורן הישנה וצמחה במקומה ציפורן חדשה.
ד"ר סלומון היה איתי בקשר כל החודשים האחרונים, רשם לי סיכום רפואי לרופא התעסוקתי במשטרה לבקשתי והתעניין במצבי. היה זמין לכל שאלה ונתן לי תחושה, ממש כמו מהיום הראשון, שאני עדיין תחת אחריותו וכמובן, בידיים הכי טובות שיש.
אני לא חושבת שהייתי מצליחה לעבור את החוויה שעברתי ולהחלים באופן שהחלמתי, אם הייתי מטופלת ע"י רופא אחר.
אני מוקירה ומודה על הטיפול שניתן לי, מעבר לטיפול הפיזי והמקצועי, על האכפתיות, המסירות והדאגה כלפיי גם כשכבר לא היה חייב, הזמינות והתחושה הטובה והעוטפת שקיבלתי.
יש הרבה רופאים, אבל אין רופא כמו ד"ר סלומון.

בתודה והערכה רבה,
סתיו איכר

תפריט נגישות